POLITICA DE LIVRARE
1. INFORMATII DESPRE LIVRARE
ULTIMATE MANAGEMENT SRL va livra PRODUSELE in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 30 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL datorita faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, ULTIMATE MANAGEMENT SRL va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care ULTIMATE MANAGEMENT SRL primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, ULTIMATE MANAGEMENT SRL poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
PRODUSELE comercializate de ULTIMATE MANAGEMENT SRL pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.
2. EXPEDIEREA COMENZILOR
Toate comenzile lansate vor fi operate si expediate in urmatoarea zi lucratoare.
In cazul mai multor comenzi plasate de pe celasi cont, avem nevoie de confirmare telefonica pentru a putea expedia coletele.
In cazuri rare (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 14 zile.
Procesare comenzilor ce includ PRODUSE a caror stoc a fost gresit raportat de platforma noastra de ecommerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactati de consilierii de vanzari ai companiei noastre, va fi amanata pana la rezolvarea situatiei aparute.
3. MODALITATI SI COSTURI DE EXPEDIERE
Transportul produselor comandate pe tapae.ro face prin companiile ce ofera servicii de Curierat rapid partenere precum Urgent Cargus.
- Tariful standard de livrare este de 25 lei pentru comenzi prin Urgent Cargus pe teritoriul Romaniei, cu exceptia localitatiilor cu km suplimentari.
- Termenul de livrare este in general de 2 – 5 zile lucratoare din momentul expedierii coletului in localitatile aflate in aria de acoperire a companiei de curierat partenere si de maxim 10 zile pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire. Acesti termeni pot fi depasiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, Campaniile de Paste etc.) sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).
- Livrare se face in sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastra acasa).
Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.
In situatia in care CLIENTII ce au comenzi neridicate doresc sa comande produse cu plata in sistem ramburs acestia vor trebui sa achite in avans contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicata anterior. Ulterior optiunea de plata in sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon 0732.635.280 sau pe email la office@tapae.ro.