Plasare comenzi - Tapae

Livrare gratuita la comenzi de peste 500 RON!

PLASARE COMENZI

 
COMENZI ONLINE
 
Pentru a putea lansa o comanda, mai intai trebuie sa va inregistrati pe site-ul https://tapae.ro
 
MODALITATI DE PLATA
 
Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare comanda. Ultimate Management SRL  va emite catre CLIENT factura pentru PRODUSELE ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
 
Platile se pot efectua in sistem ramburs, transfer bancar sau plata online cu cardul.
  • Plata in sistem ramburs: Se face in numerar, integral, la livrarea PRODUSELOR. In cazul livrarii comenzii printr-o firma de curierat, plata comenzii se face dupa verificarea integritatii ambalajului exterior (cutiei) de catre CLIENT. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.
  • Plata online cu cardul bancar – se face prin NETOPIA (MobilPay), care este un procesator de plati online, gestionat de MobilPay. Aceasta metoda de plata este destinata tuturor posesorilor de carduri emise sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro.
Pentru efectuarea platii veti introduce numarul cardului dumneavoastra, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura dumneavoastra). Sunt acceptate si carduri emise in alte valute. Plata va avea loc in RON, in urma conversiei valutare la cursul Visa/Mastercard si cursul valutar al bancii emitente a cardului dumneavoastra.
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
 
www.tapae.ro nu solicita si NU stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
 
Pentru plata “online cu Cardul Bancar”, expedierea comenzii se face doar dupa confirmarea platii.
Comenzile a caror metoda de plata  este “plata cu cardul bancar” vor fi procesate cu prioritate!
Atentie! Pentru clientii ce au comenzi neridicate din motive imputabile exclusiv acestora, plata se poate efectua online cu Cardul Bancar, prin Depunere de Numerar in Cont sau prin Ordin de Plata.
 
DEFINITII STATUS COMANDA
 
www.tapae.ro va pune la dispozitie un sistem online de informare in privinta comenzilor, astfel ca la fiecare actiune veti primi un email.
  • inregistrata      – comanda dumneavoastra a fost plasata cu succes
  • in procesare    – comanda dumneavoastra se proceseaza
  • confirmata       – comanda a fost verificata, urmeaza a se intocmi actele necesare livrarii
  • expediata        – comanda dumneavoastra a fost preluata de firma de transport
  • anulata            – comanda a fost anulata
  • returnata          – coletul nu a fost ridicat de catre destinatar si a intrat in posesia tapae.ro
 
MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA
 
Pentru anularea unei comenzi a carei status este “IN PROCESARE” sau “CONFIRMATA” trebuie sa contactati Departamentul de Relatii cu Clientii trimitand un email la adresa: office@tapae.ro sau sa sunand in intervalul orar 8:00 – 17:00 la numarul de telefon: 0732-635.280.
Telefonic se poate anula si o comanda a carei status este “EXPEDIATA” cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul tapae.ro, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.
 
O comanda ce nu a fost ridicata va avea ca si consecinta directa aplicarea unui sold pozitiv in contul clientului. Valoarea soldului este echivalenta cu costul transportului dus – intors mentionat de client in formularul de comanda. Un client care nu si-a ridicat o comanda va avea intotdeauna, ca si optiune viitoare de plata agreata, achitarea in avans (virament bancar) a produselor dorite.
 
Comenzile anulate raman vizibile in istoric.
 
 
My cart
Your cart is empty.

Looks like you haven't made a choice yet.