Contact
Informatii Companie
Ultimate Management SRL
CUI: 42207690
J12/411/2020
Str. Aurel Vlaicu 180
Cluj-Napoca
Cluj
Adresa
Str.Aurel Vlaicu nr. 180
Cluj-Napoca
Cluj
Suna-ne
office@tapae.ro
Intrebari frecvente
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Cum lansez o comanda?
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:
• modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
• vizualiza costul produselor alese;
• scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0” sau apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi.
Cum platesc?
• plata in numerar / ramburs la livrarea coletului;
IN CAT TIMP SE LIVREAZA COMANDA?
Comenzile se livreaza prin intermediul firmei de curierat rapid in termen de 2-5 zile lucratoare de la lansarea comenzii.
CUM POT MODIFICA SAU ANULA O COMANDA?
Cum pot returna un produs?
Daca doriti sa returnati un produs, in termenul de 14 zile, acesta trebuie sa fie sigilat si neutilizat.